ISMERT NŐK ÜLTEK BE EGY KETRECBE, HOGY ELMONDJÁK AZT, AMIT A TYÚKOK NEM TUDNAK.





Gondoljunk azokra, akik egész életükben hangtalanok maradnak!
TUDD MEG, MI VAN A KETRECES TOJÁS MÖGÖTT!
Miért zártunk híres nőket egy ketrecbe?
Mert a csirkék nem tudják elmondani, milyen szenvedéseken mennek keresztül. Így mi segítünk nekik.
A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a tojótyúkok ketreces tartására – arra a valóságra, amely a legtöbb tojás mögött áll.
Hat ismert, bátor magyar nő vállalta, hogy egy kis időre beül egy ketrecbe, hogy arcukkal, hangukkal és jelenlétükkel mutassák meg: mit jelent egy egészen életen át bezárva, hangtalanul élni.
ISMERD MEG A RÉSZTVEVŐKET!
Hat nő. Egy cél. Véget vetni a ketreces tojástermelésnek.
Csepelyi Adrienn | újságíró, író, műsorvezető
Földes Eszter | színésznő
Gáspár Kata | színésznő
Karafiáth Orsolya | írónő, költőnő
Mikecz Estilla | színésznő
Szinetár Dóra | színésznő
Nézd meg az RTL Klub Fókusz riportját a fotózásról!
TE MIT TEHETSZ A JÓ ÜGYÉRT?
- Válassz mindig ketrecmentes tojást vagy növényi alternatívát!
- Nézd meg a számot a tojás héján: 3: ketreces (soha nem válaszd!), 2: alternatív tartású, 1: szabadtartású, 0: bio (a lehető leghumánusabb!)
- Oszd meg másokkal is a kampányunkat, és mesélj nekik az érzéseidről!





LEZAJLOTT AZ ORSZÁGOS PLAKÁTKAMPÁNY
Országosan összesen 63 helyszínen kihelyezésre kerültek citylight plakátjaink.
Budapesten kívül Kecskemét, Pécs, Miskolc, Szeged, Székesfehérvár, Győr, Debrecen, Eger, Szolnok, Nyíregyháza, Veszprém, Zalaegerszeg, és Tatabánya városaiban találkozhattok vele.
A KAMPÁNY MÁR A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN IS TERJED
Kövess minket Instán is, hogy lásd, hol tűnünk fel legközelebb!
RÓLUNK ÍRTÁK - SAJTÓMEGJELENÉSEK
PODCAST MEGJELENÉSEK
TELEVÍZIÓS MEGJELENÉSEK
Nézd meg az RTL Klub Fókusz riportját a fotózásról!
RÁDIÓS MEGJELENÉSEK
ELSŐ NAGY KAMPÁNYUNK EREDMÉNYEI
Országos, reprezentatív kutatásunk alapján elmondható, hogy a magyar lakosság negyede találkozott a kampánnyal – a 18-34 évesek 32%-a – és ugyanezen fiatalabb korosztály 14%-a változtatott tojásfogyasztási szokásain, vagy el is hagyta azt.
Ebből látszik, hogy a fogyasztói döntések nagyon is számítanak, és te is rengeteget tehetsz egy szebb jövőért!


















